Dla pacjenta
O czym musi wiedzieć każdy pacjent?
Kluczowe informacje dla pacjenta
Pacjenci zgłaszający się do Poradni i Oddziałów Jednodniowych w ramach NFZ zobowiązani są do okazania skierowania oraz dowodu osobistego. W przypadku braku skierowania pobierana będzie opłata za wizytę prywatną.
W momencie rejestracji otrzymacie Państwo dokładne informacje na temat dokumentów które należy przedłożyć, oraz o sposobie przygotowania się do badań diagnostycznych i zabiegów operacyjnych.
Prosimy o przemyślaną rejestracje na wizyty oraz badania!
Konsekwencją niestawiania się na umówiony termin są wydłużające się kolejki oraz uniemożliwienie innym pacjentom szybkiego skorzystania z pomocy lekarskiej.
Proszę pamiętać, że odwołanie wizyty jest obowiązkiem ustawowym pacjenta: art. 20 ust. 9 „W przypadku gdy świadczeniobiorca nie może stawić się u świadczeniodawcy w terminie określonym w trybie ust. 2, 7 lub 8 lub gdy zrezygnował ze świadczenia opieki zdrowotnej, jest on obowiązany niezwłocznie powiadomić o tym świadczeniodawcę”.
Uwaga! Wizytę można odwołać telefonicznie, przez wiadomość SMS lub osobiście.
Dokumenty do pobrania
Poniżej umieściliśmy wszelkie dokumenty, formularze i oświadczenia, niezbędne przy korzystaniu z konkretnych usług Wiśniowa Clinic
Nasi lekarze współpracują między sobą, zapewniając skoordynowaną i całościową opiekę medyczną.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami, a nasz przedstawiciel odpowie na wszelkie pytania i zarezerwuje dla Ciebie termin.